BR105 – V60 JATT

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 příspěvky - 1. až 2. (celkem z 2)
  • Autor
    Příspěvky
  • #858 Odpovědět
    Martin Černý
    Správce

    Přeneseno z původní diskuze – autor Svatas

    Zdravím,
    zatoužil jsem si upravit svojí V60-ku touhle úžasně zpracovanou sadou a samozřejmě aplikovat digitální spřáhla.
    Držel jsem se návodu (jak dodaného, tak zkušeností ostatních dostupných na internetu) a vše šlo jako po másle. Frézování prostoru pro Peho KKK s pružinkou byl sice očistec, ale trpělivost přinesla ovoce.
    JATT evidentně používal jiný motor než Tillig – nižší, celkově subtilnější (vypadá jako Mashima…), ale bez letovacích kontaktů, takže další výzva 😮
    Největším překvapením byl ale setrvačník zasahující do dekodéru! Nevím jak vypadá setrvačník a šnek u Tillig provedení, ale evidentně jinak; bylo potřeba ze stávajícího průměru 9,7mm ubrat skoro 3mm – pak to již všechno sedlo a dále jen samá pozitiva a sociální jistoty 😀

    Chci pochválit celkové zpracování – DSP, funkce, balení a hlavně vyčerpávající manuál, ten je opravdu na jedničku s vyznamenáním! Použil jsem dekodér Zimo MX618N18 a otrocky naťukal přes Roco MM hodnoty popsaných CV – vše fungovalo na první dobrou.

    Díky za skvěle zpracovaný produkt a přeji moc a moc úspěchů ve Vašem podnikání!

    • Téma bylo upraveno před 1 rokem a 2 měsíci uživatelem Martin Černý.
    #860 Odpovědět
    Martin Černý
    Správce

    Moc a moc děkuji za pochvalu.

    Rád bych Vás moc poprosil, jestli nemáte nějaké fotky z úprav. Toto fórum jsem založil právě proto, že existují různé verze pojezdu, přestože se z venku jedná o totožný model stejného výrobce. Bylo by to přínosné pro ostatní uživatele i pro mě, když pro někoho ozvučuji jeho model.

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 příspěvky - 1. až 2. (celkem z 2)
Odpověď na: BR105 – V60 JATT
Osobní informace: