Přeneseno z původní diskuze – autor Svatas
Zdravím,
zatoužil jsem si upravit svojí V60-ku touhle úžasně zpracovanou sadou a samozřejmě aplikovat digitální spřáhla.
Držel jsem se návodu (jak dodaného, tak zkušeností ostatních dostupných na internetu) a vše šlo jako po másle. Frézování prostoru pro Peho KKK s pružinkou byl sice očistec, ale trpělivost přinesla ovoce.
JATT evidentně používal jiný motor než Tillig – nižší, celkově subtilnější (vypadá jako Mashima…), ale bez letovacích kontaktů, takže další výzva 😮
Největším překvapením byl ale setrvačník zasahující do dekodéru! Nevím jak vypadá setrvačník a šnek u Tillig provedení, ale evidentně jinak; bylo potřeba ze stávajícího průměru 9,7mm ubrat skoro 3mm – pak to již všechno sedlo a dále jen samá pozitiva a sociální jistoty 😀
Chci pochválit celkové zpracování – DSP, funkce, balení a hlavně vyčerpávající manuál, ten je opravdu na jedničku s vyznamenáním! Použil jsem dekodér Zimo MX618N18 a otrocky naťukal přes Roco MM hodnoty popsaných CV – vše fungovalo na první dobrou.
Díky za skvěle zpracovaný produkt a přeji moc a moc úspěchů ve Vašem podnikání!
-
Téma bylo upraveno před 1 rokem a 5 měsíci uživatelem Martin Černý.